آشنایی با چرم هایی که واکس بر روی آن ها اثر بیشتری دارد

سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان کیف های چرمی را برای حمل همه وسایل خود انتخاب می کنند. و در واکس کاپشن چرم، ما مفتخریم که طیف کاملی از چرم‌ها را ارائه می‌کنیم، از درجه یک تا استاندارد و هر چیز دیگری.

بنابراین، چرم چرم اسب چیست؟ از لایه بیرونی پوست حیوانات ساخته شده است و از پوست گاو که از لایه داخلی پوست ساخته شده است قوی تر و بادوام تر است.

در واقع، وایتکس برای خشکاندن درخت فرآیند دباغی چرم اسب شبیه فرآیند دباغی پوست گاو است، اما تسلط بر آن زمان بیشتری می برد.

به عنوان یکی از شناخته شده ترین چرم های جهان، پوست بره، چرم سنتی است که برای پوشاک، کفش و لوازم جانبی با کیفیت بالا استفاده می شود.

پوست بره مخصوصاً به دلیل نرمی و لطافت خود که نتیجه یک لایه زیرین پرزدار و ظریف است، معروف است. نرمی و ضخامت چرم پوست بره، آن را برای استفاده در لباس، وام خود اشتغالی بانک کشاورزی به ویژه در آستر کاپشن‌ها که می‌تواند لایه‌ای از گرما را اضافه کند، مناسب می‌کند.

“روغن واکس شده” به این معنی است که چرم با روغن “خمره” شده است که درخشندگی کمی برای چرم ایجاد می کند. این به نوبه خود به چرم اجازه می دهد تا یک موم شیمیایی استفاده کند که بیشتر از آن محافظت می کند و همچنین به چرم روکش عالی می دهد.

روش استاندارد رنگرزی چرم است، بنابراین اگر شرکتی در حال رنگرزی چرم خود است، به طور کلی نشانه خوبی است که چرم با کیفیت بالا است.

آیا می دانید خز چرم چیست؟ این ماده جدید چرمی است که جدیدترین مورد در دنیای مد است و مطمئناً در این زمستان موفقیت بزرگی خواهد داشت.

بهتر از همه، این چرم جدید از بهترین پوست طبیعی ساخته شده است، بنابراین به همان اندازه که مد است، کیفیت بالایی دارد. این برای ایجاد اکسسوری‌های نزدیک به پوست بسیار مناسب است، و بسیاری در حال حاضر آن را برای ساختن ژاکت‌ها، چکمه‌ها و سایر اقلام مد سفارشی می‌سازند.

جیر مصنوعی یک پارچه دست ساز است که برای تقلید از جیر استفاده می شود. در نظر گرفته شده است که تقلید از جیر واقعی قابل تشخیص نیست، اما در برابر سایش مقاوم تر و بادوام تر است.

جیر مصنوعی پارچه ای است که شباهت زیادی به خواص پوست حیوانات دارد. وایتکس اسید است یا باز جیر تقلیدی می تواند جایگزینی عالی برای جیر اصلی باشد.

از الیاف شیمیایی دنیر بسیار ریز به عنوان ماده اولیه ساخته شده و سپس چرت زده، سنباده و رنگ می شود.

چرم دانه کامل معمولاً بهترین است. برای از بین بردن عیوب، سمباده یا سفت نشده است. دانه دارای الیاف ظریف تری است که به خوبی بسته بندی شده اند. در نتیجه، سطح جامد، مستحکم و قادر به مقاومت در برابر استفاده سنگین است.

 

  • منابع:
  1. WHAT IS “WAXED LEATHER”? AN IN-DEPTH GUIDE TO WAXED LEATHER
  • تبلیغات:
  1. رویت ققنوس بر روی قله اورست!
  2. مراکز علمی تدریس قهوه
  3. انواع ست روتختی زیبا
  4. مردی که از پشت بام خانه توانست به درآمد میلیونی برسد