عرقیات گیاهی پرنیان که به طور معجزه آسایی کودکی را از خفگی نجات داد!

گیاهان و عرقیات گیاهی پرنیان، با فعالیت آنتی اکسیدانی شناخته شده، برای افزایش ماندگاری غذاهای تازه و تولید شده و حفظ کیفیت و ایمنی آنها استفاده می شود.

برای هزاران سال، عصاره‌ها و اسانس‌های بازیابی شده از گیاهان و ادویه‌ها نیز در طب عامیانه برای محدود کردن آسیب‌های سلولی مرتبط با آسیب‌شناسی مرتبط با عدم تعادل در تولید گونه‌های فعال اکسیژن مورد استفاده قرار گرفته‌اند که ممکن است امکان بروز التهاب را فراهم کند.

بیماری های دی متابولیک و قلبی عروقی و در برخی موارد با شروع برخی از اشکال تومور همخوانی دارد.

نقش چنین آنتی اکسیدان هایی نیز به دلیل عملکرد محافظتی آنها در مبارزه و درمان زخم در دستگاه گوارش مورد بررسی قرار گرفته است.

عرق

بنابراین آنها ممکن است عوامل درمانی خوبی برای توسعه داروهای گیاهی درمانی جدید با فعالیت آنتی اکسیدانی برای درمان چنین آسیب شناسی ها باشند.

تنظیم التهاب عصبی توسط داروهای گیاهی و پیامدهای آن برای بیماری‌های تخریب‌کننده عصبی مورد توجه جامعه علمی قرار گرفته است.

گیاهان و عصاره‌های آنها برای مبارزه با میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌های مهاجم و مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرند که مقاومت بالاتر آن‌ها در برابر داروهای معمولی معضلی بزرگ برای سلامت انسان است.

بنابراین، به دلیل چنین “کارنامه” گسترده ای از اثرات مفید، عصاره ها و اسانس های گیاهان و ادویه جات همیشه زمینه های تحقیقاتی جالبی هستند.

علاوه بر این، باید در نظر داشت که مواد زائد نیز می توانند منبع ارزشمندی از آنتی اکسیدان ها باشند.

پس از موفقیت جلد اول، از شما دعوت می‌کنیم که آخرین یافته‌های تحقیقاتی خود یا یک مقاله مروری را در جلد دوم این شماره ویژه به اشتراک بگذارید، که تحقیقات جاری و تفکر انتقادی را در مورد اقدامات مختلف نشان‌داده‌شده توسط عصاره‌های گیاهی یا اسانس‌ها گرد هم می‌آورد.

با فعالیت آنتی اکسیدانی مشخص شده در شرایط بحرانی فوق. ما مشتاقانه منتظر مشارکت های شما هستیم.