اسباب بازی ماشین شارژی که کودک شما را به یک دانشمندان تبدیل میکند!

این مقاله به بررسی کتاب‌شناسی بین‌المللی اسباب بازی ماشین شارژی هوشمند در دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی و به‌ویژه در مقالاتی می‌پردازد که در مجلات علمی و مجموعه مقالات کنفرانس‌های بین‌المللی طی 30 سال گذشته منتشر شده‌اند.

بررسی کتابشناسی بر اساس دستورالعمل های پیشنهادی کیچنهام بود.

نسخه‌های خطی تحقیقاتی که مجموعه‌های داده بزرگی را گزارش می‌کنند که در یک پایگاه داده در دسترس عموم قرار می‌گیرند، باید محل ذخیره‌سازی داده‌ها را مشخص کرده و شماره‌های الحاقی مربوطه را ارائه کنند.

Google Scholar به عنوان نقطه شروع برای یک تحقیق کتابشناختی استفاده شد. در ابتدا از اصطلاح “تکنولوژی آموزشی” استفاده می شد.

اسباب بازی

هدف از این نوع جستجوی کلمات کلیدی، کشف کلیدی ترین پایگاه های داده ای بود که می توانند بعداً به عنوان منابع جستجو مورد استفاده قرار گیرند.

در برخی موارد اسباب‌بازی‌هایی انتخاب شدند که در هیچ یک از پایگاه‌های اطلاعاتی فوق ثبت نشدند، اما سهم آنها در مطالعه، بر اساس کتاب‌شناسی، قابل توجه تلقی شد.

در این زمینه، بررسی بر اساس دستورالعمل های PRISMA  گزارش شد. نمودار جریان PRISMA که جریان جستجو را در شناسایی و غربالگری منابع برای تجزیه و تحلیل نشان می دهد در شکل 1 ارائه شده است.

ما 241 رکورد را در جستجوی پایگاه داده پیدا کردیم.

پس از حذف موارد تکراری، و حذف سوابق به دلایل دیگر، ما 228 رکورد را بررسی کردیم که از بین آنها 228 سند کامل را بررسی کردیم و در نهایت 50 مقاله را شامل شد.

بعداً، اسنادی را جست‌وجو کردیم که به هر یک از مطالعات اولیه وارد شده و همچنین منابع مطالعات اولیه وارد شده اشاره می‌کردند.

با این حال، هیچ مقاله اضافی که معیارهای ورود را داشته باشد در این جستجوها یافت نشد.

ما 191 مطالعه را از بررسی خود حذف کردیم.

کلیه سوابقی که داده های ارزیابی اسباب بازی های هوشمند پیشنهادی خود را ارائه نکرده اند، مقالات کوتاه در کنفرانس ها و کارگاه ها و سوابق مربوط به نیازهای ویژه.