ام دی اف سه میل خام برای تولید دربهای جادویی

تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) که متراکم تر از تخته سه لا است، با قیمت مناسبی یافت می شود و دارای سطح بی عیب و نقص در هر دو طرف است و بسیاری از انواع درب ها با ساختار نیمه جامد، هسته توخالی و نازک کاری جامد و از ام دی اف سه میل خام ساخته می شوند.

این امکان طیف گسترده ای از طرح های مسیریابی را فراهم می کند، از ظریف و محتاطانه گرفته تا عمیق و چشمگیر، بنابراین می توانید درهای مختلفی را انتخاب کنید که مکمل خانه شما باشد و جان تازه ای به فضای داخلی شما ببخشد.

شما می توانید رنگی به رنگ اضافه کنید و درب های امنیتی ضد سرقت خود را به سبک منحصر به فرد خود به پایان برسانید زیرا رنگ آمیزی سطح صاف ام دی اف ساده تر از چوب است.

این درب‌های بسیار سازگار، که در نسخه‌های لولایی، دوتایی، کشویی و پشته‌ای عرضه می‌شوند، می‌توانند عملاً در هر منطقه و چیدمان خانه شما مورد استفاده قرار گیرند.

ام دی اف سه میل خام

لازم نیست نور را هنگام رفتن از اتاقی به اتاق دیگر به لطف صفحات لعاب دار در برخی از مدل های درب ام دی اف ما که در شیشه های ساده یا هنری عرضه می شوند، کم کنید و علاوه بر این، درب‌های ام‌دی‌اف مستحکم و بسیار ایمن می‌توانند در برابر نیازهای استفاده روزانه در یک خانه خانوادگی شلوغ مقاومت کنند.

اگر به دنبال درب هایی با قیمت مناسب هستید که در کل خانه شما مناسب باشد، انتخاب گسترده ای از سبک ها داشته باشد و بتواند مطابق با سبک و دکوراسیون منحصر به فرد شما باشد، درب های ام دی اف ما یک گزینه شگفت انگیز هستند.

طراحی نیمه جامد ما عایق صوتی فوق العاده ای را همراه با مزیت مقرون به صرفه درب های کامپوزیت به شما ارائه می دهد و بنابراین آنها یک گزینه عالی برای دفاتر خانگی یا به طور کلی برای کاهش انتقال نویز در اتاق ها هستند.

درهای با پانل جامد با مسیرهای مربعی و عمیق، مانند انواع لعابدار با شیشه های شفاف، نیمه شفاف یا زینتی یک گزینه هستند و بسیار ساده است که پوست صاف ام دی اف را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید و تمام درب های ضد حریق داخلی خط Vogue ما از ساختار هسته توخالی بهره می برند.

در مقایسه با درهای توخالی معمولی، پوشش MDF فوق العاده ضخیم عملکرد صوتی بالاتری را تضمین می کند و به شما در حفظ فضایی آرام و آرام در اطراف خانه کمک می کند.