برای داشتن سگ چه مواردی را باید بدانیم؟

حوادث و بیماری های اضطراری و غیرمنتظره اغلب هزینه زیادی دارند. با توجه به اینکه یک سوم حیوانات خانگی در سال به مراقبت های اضطراری نیاز دارند، این می تواند به سرعت به یک بار مالی بدون آرادبرندینگ تبدیل شود.

بیمه حیوانات خانگی می‌تواند به پوشش این هزینه‌های غیرمنتظره، داروهای تجویزی، شرایط سلامت طولانی‌مدت و موارد دیگر کمک کند و آن را به سرمایه‌گذاری مهمی برای اعضای پشمالو خانواده شما تبدیل کند.

مسواک زدن دندان های سگ جیبی شما اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای سلامت کلی آنها و اجتناب از درمان های گران قیمت دندان در آینده بسیار مهم است.

این را بخشی از روال عادی آنها کنید و مطمئن شوید که از خمیر دندانی که مخصوص سگ ها ساخته شده است استفاده کنید. با کمی زمان و آموزش، مسواک زدن می تواند یک فعالیت سرگرم کننده برای حیوان خانگی شما باشد!

فکر کردن به آن خوشایند نیست، اما بسیار مهم است که اگر اتفاقی برای شما بیفتد، برنامه ای برای سگ خود داشته باشید. فهرستی از اطلاعات مهم در مورد سبک زندگی سگ خود تهیه کنید، از جمله دفعات تغذیه، میزان تغذیه، داروها، شماره تلفن دامپزشک و قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱.

کپی هایی از این را به فردی در زندگی خود بدهید که می تواند از سگ شما مراقبت کند. در مواقع اضطراری همچنین ارزش وقت گذاشتن را دارد که از اطراف بپرسید و مطمئن شوید که حداقل یک یا دو نفر در نزدیکی شما زندگی می کنند که می توانند در کوتاه مدت به سگ شما کمک کنند.

هنگامی که سگ خود را نوازش می کنید و با آن بازی می کنید، مخصوصاً در جوانی، عمداً با پاها، گوش ها و دهان او بازی کنید. با انجام کارهایی مانند دست زدن به پاها، انگشتان پا و ناخن های آنها در حین تجربه بازی مثبت، آنها را نسبت به لمس شدن در این نواحی که زمان کوتاه کردن ناخن ها فرا می رسد ، بی حس می کنید مانند جیوه در لامپ تصویر تلویزیون.

نگاه کردن به گوش و دهان آنها و عادت دادن آنها به این روش، معاینه سگ شما را برای معاینه بسیار آسان تر برای دامپزشک شما می کند.

این کار کار دامپزشک شما را آسان تر می کند، توله سگ شما در طول معاینه استرس کمتری خواهد داشت و در صورت بروز مشکل در سگ، دامپزشک شما بیشتر احتمال دارد که هر گونه ناهنجاری را تشخیص دهد.

 

  • منابع:
  1. 39 Dog Care Tips: The Ultimate Pet Parent’s Guide
  • تبلیغات:
  1. برای موفقیت در زندگی باید مسیر درستی را انتخاب کنید
  2. سیب سبز در زندگی روزانه چه جایگاهی دارد؟
  3. استفاده از چوب به عنوان مصالح ساختمانی
  4. 23 کتاب جامع که درباره ی افزایش ثروت و دارایی در آن نوشته شده است!