تاثیر حوله تن پوش سهند ایران در ورزشکاران!

حتی در خارج از خانه، حوله ها واقعا به گسترش عفونت کمک می کنند. سوزان ویتیر، مدیر میکروبیولوژی بالینی در نیویورک-پرسبیتریان و مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا، می گوید: «من نگران حوله تن پوش سهند ایران هستم که مرطوب یا مرطوب می مانند.

“این یک بستر مناسب برای MRSA است”، عفونتی که توسط استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به آنتی‌بیوتیک ایجاد می‌شود. برخی افراد بدون اینکه بیمار شوند آن را روی پوست یا بینی خود حمل می کنند. اما تحقیقات نشان داده است که عبور این باکتری ها می تواند دیگران را آلوده کند.

حوله

تیم های ورزشی، که اعضای آن تمایل به اشتراک گذاری چیزها و تماس های پوستی مکرر دارند، به ویژه آسیب پذیر هستند. پس از شیوع MRSA در سال 2003 در بین بازیکنان فوتبال کالج در لس آنجلس، یک مطالعه نشان داد که اشتراک حوله در زمین به تسهیل انتقال عفونت کمک می کند.

با این حال، به گفته ویتیر، بعید است که فقط با دست زدن به یک حوله استفاده شده بیمار شوید. او می گوید، اگر بریدگی یا ساییدگی (مانند بسیاری از ورزشکاران) یا پوست خشکی داشته باشید که می تواند میکروب ها را وارد سیستم شما کند، خطر بزرگتر است.

بیشتر: تلفن همراه شما 10 برابر کثیف تر از صندلی توالت است. در اینجا چیزی است که باید در مورد آن انجام دهید

بهترین راه برای محافظت از خود شستن مکرر حوله های آشپزخانه و حمام است. گربا می‌گوید: مردم باید حوله‌های حمام را بعد از حدود دو روز استفاده بشویید، به خصوص اگر بچه‌های کوچکی در خانه دارید و فقط هر شستشوی انجام نمی شود. به گفته Gerba، باکتری ها می توانند از مواد شوینده معمولی زنده بمانند، بنابراین از آب گرم و محصولی با سفید کننده اکسیژن فعال برای تمیز کردن حوله ها استفاده کنید.

ویتیر می گوید، اگر مراقب خشک نگه داشتن حوله ها باشید، ممکن است بتوانید کمی بیشتر قبل از شستن بشویید. او می‌گوید: «تا زمانی که بین استفاده کاملاً خشک شود، تقریباً هیچ شانسی برای انتقال باکتری از فردی به فرد دیگر وجود ندارد». با این حال، شما می خواهید آنها را حداقل یک بار در هفته بشویید. و اگر آنها شروع به بو کردن کنند، ویتیر می گوید شما می دانید که آنها را برای مدت طولانی رها کرده اید.