خودکار فانتزی چند رنگ برگرفته از ایده یک فرد ثروتمند دنیا

موادی که ما برای ساختن خودکار و مداد استفاده می کنیم یکی از تفاوت های عمده آنهاست و همانطور که همه ما می دانیم خودکار و مداد رایج ترین ابزاری هستند که برای نوشتن روی یک تکه کاغذ یا کپی استفاده می شود و وقتی کودک یاد می گیرد تمام چیزهایی را که از خود آموخته است روی کاغذ یادداشت کند، مهم ترین ابزار خودکار فانتزی چند رنگ هستند.

معلمان با این حال، آنها در تمام جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند و هر دو اثری را روی یک تکه کاغذ از خود به جا می گذارند، اما شباهت بین خودکار و مداد در اینجا به پایان می رسد و تفاوت های زیادی بین خودکار و مداد وجود دارد که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهد شد.

حتی قبل از به وجود آمدن قلم یا مداد، انسان زبان نوشتاری را توسعه داده بود، و بدون ابزارهایی برای یادداشت بر روی کاغذ (یا حتی اشیاء طبیعی مانند پوست حیوانات یا پارچه)، این امر غیرممکن بود و اولین اشیایی که بشر برای نوشتن استفاده کرد، پرهای پرندگان بود و نوک این پرها را در جوهر فرو می‌کردند تا اثری روی کاغذ بگذارند که  تقریباً در 500 سال قبل از میلاد مسیح، هندی‌های باستان از چوب بامبو برای نوشتن استفاده می‌کردند.

خودکار فانتزی چند رنگ

مداد چیست؟
مداد یک ابزار محبوب برای اهداف نوشتن و همچنین اهداف طراحی است و از چوب ساخته شده است و درون آن هسته ای دارد که از گرافیت ساخته شده است.

وقتی این هسته با تیز کن نوک تیز ساخته می شود و برای نوشتن روی کاغذ استفاده می شود، گرافیت جامد را در یک لایه بسیار نازک روی کاغذی که به کاغذ یا هر سطح دیگری که روی آن استفاده می شود می چسبد، باقی می گذارد و مدادها، که از گرافیت ساخته شده‌اند، آثار خاکستری تیره یا سیاه را از خود به جای می‌گذارند، اما مدادهای رنگی نیز در مد هستند (عمدتاً برای اهداف هنری).

دانش‌آموزان سال‌های شکل‌گیری یادگیری خود را با این مدادها آغاز می‌کنند و بعداً زمانی که به بلوغ کافی برای کار با قلم‌های جوهر رسیدند، از خودکار فارغ‌التحصیل می‌شوند.