دستگاه فشار خون سخنگو فارسی متوجه صحبت کردن شما می شود

هنگامی که به مطب پزشک مراجعه می کنید و پزشک از طریق گوشی پزشکی به صدای قلب شما گوش می دهد، صداهای بیرونی اغلب می توانند تداخل داشته باشند و صداهایی که او به آنها گوش می دهد که دستگاه فشار خون سخنگو فارسی ممکن است برای تشخیص درست مناسب باشند.

علاوه بر این، نتایج شما ممکن است درست نباشد زیرا بدن شما ممکن است به استرسی که اغلب ناشی از حضور در مطب پزشک است، واکنش نشان دهد و این فشار خون به عنوان فشار خون سفید شناخته می شود و بیش از 20 درصد از بیماران در واقع فشار خون بالاتری را زمانی که در مطب پزشک هستند تجربه می کنند.

دستگاه فشار خون سخنگو فارسی

هنوز مطمئن نیستید که باید یکی بخرید یا نه؟ مزایای زیر را برای داشتن فشارسنج در خانه خود بررسی کنید:

نظارت در خانه به شما این امکان را می دهد که اثراتی را که یک داروی جدید، ورزش بیشتر، کاهش مصرف الکل یا بهبود رژیم غذایی می تواند بر فشار خون شما داشته باشد، مشاهده کنید.
به شما و ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی‌تان کمک می‌کند تا تعیین کنید آیا درمان‌هایتان مؤثر هستند یا خیر
نحوه استفاده از فشارسنج در خانه
حرکت نکنید

قبل از گرفتن فشار خون حداقل 5 دقیقه استراحت کنید و 30 دقیقه قبل از نوشیدن کافئین، ورزش یا سیگار کشیدن خودداری کنید زیرا این موارد می توانند بر خواندن شما تأثیر بگذارند.

با پشت صاف بنشینید و برای حمایت به پشتی صندلی تکیه دهید و پاهای خود را صاف روی زمین و پاها را صاف نگه داری و بازوی خود را روی یک سطح صاف نگه دارید و بازوی خود را طوری حرکت دهید که همسطح قلب باشد و برای دستورالعمل‌های بیشتر، حتماً دفترچه راهنمای فشار خون خود را بررسی کنید یا حتماً از پزشک یا ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خانگی خود برای دستورالعمل‌های استفاده صحیح بخواهید.