راهنمای گام به گام شستن لباس بافتنی نوزاد

شستن لباس نوزاد: راهنمای گام به گام
دستورالعمل‌های خاص برای شستن شومیز یقه کراواتی کودک بسته به نوع لباسشویی که استفاده می‌کنید و اطلاعات ارائه شده در برچسب‌های مراقبت از لباس می‌تواند متفاوت باشد. دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا اصول شستن لباس های کودک خود را یاد بگیرید.

مرحله 1: لباس های کودک را از بقیه لباس های شسته شده جدا کنید
از آنجایی که لباس‌های کودک ظریف‌تر هستند، ممکن است بخواهید این لباس‌ها را جدا از بقیه لباس‌های لباس‌شویی خانواده‌تان بشویید. لباس‌های خود را مرتب کنید و یک توده «فقط برای نوزاد» ایجاد کنید تا برای شستشو آماده شوید و طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه را مطالعه کنید

 

مرحله 2: برچسب های مراقبت از لباس را بررسی کنید
قبل از شروع پیش درمان یا شستن لباس‌های کودک، همیشه برچسب لباس‌های لباس‌شویی هر لباس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از چرخه و دمای شستشوی صحیح استفاده می‌کنید.

مرحله 3: هرگونه لکه را از قبل درمان کنید
برای از بین بردن لکه‌های سخت، لباس‌های کثیف را با استفاده از مواد شوینده یا لکه‌بر از قبل درمان کنید. به آرامی لکه را با یک برس نرم مانند یک مسواک قدیمی تمیز کنید تا لکه از بین برود و قهوه برای لاغری شکم و پهلو است. ماشین‌های لباسشویی که به شما امکان می‌دهد با یک شیر آب داخلی و برس پیش تصفیه، همه را در یک نقطه خیس کنید، بشویید و بشویید.

مرحله 4: لباس ها را آماده کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید
با بستن دکمه‌ها، بستن همه زیپ‌ها و چرخاندن هر لباس از داخل به بیرون برای محافظت از پارچه و درز، به محافظت از لباس‌های کودکتان در برابر سایش و پارگی کمک کنید. وسایل کوچک مانند جوراب و پیشانی را در یک کیسه لباس‌های مشبک قرار دهید تا از گم شدن آنها جلوگیری کنید. پس از آماده شدن لباس های شسته شده، بار را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

مرحله 5: مواد شوینده را اضافه کنید و یک چرخه را انتخاب کنید
یک ماده شوینده ملایم و ترجیحاً بدون عطر به دستگاه پخش صابون لباسشویی خود اضافه کنید. لباس‌های کودک را معمولاً می‌توان با آب گرم در چرخه شستشوی «معمولی» یا «آرام» بسته به پارچه شست. برخی از مواد مانند پنبه را می توان با دمای آب خنک تر نگهداری کرد، بنابراین قبل از انتخاب دمای شستشو، حتماً با برچسب مراقبت از لباسشویی خود مشورت کنید. اگر دستگاه شما اجازه می دهد، یک چرخه آبکشی اضافی را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که باقی مانده صابون کاملاً شسته شده است.

می‌توانید فرآیند شستشوی لباس‌های کودک با توجه به اندازه لباس بافتنی نوزاد خود را ساده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا با ذخیره 20 تا 40 بار مواد شوینده، قبل از هر شستشو از مرحله اضافه کردن مواد شوینده صرفنظر کنید.

 

مرحله 6: لباس نوزاد را خشک کنید
پس از اتمام چرخه شستشو، لباس های کودک خود را در خشک کن قرار دهید. اگر برچسب مراقبت از لباس خشک کردن در هوا را توصیه می کند، یا اگر نگران جمع شدن آن هستید، آن را روی خط لباس یا قفسه خشک کن آویزان کنید.

  • منابع:
  1. How to wash baby clothes
  • تبلیغات:
  1. پسته اواخر تابستان یا اوایل پاییز
  2. بزرگ ترین ستاره ای که دوهزار میلیون برابر خورشید است!
  3. آشنایی با تخت خواب نوزاد
  4. بهبود کیفیت آموزشی ساعت کودکان مدرسه‌ای محروم