زنی که توانست توسط مصرف آلوئه ورا جوانی خود را بازگرداند!

اجزای فعال با خواص آن: آلوئه ورا حاوی 75 ماده بالقوه فعال است: ویتامین ها، آنزیم ها، مواد معدنی، قندها، لیگنین، ساپونین ها، اسیدهای سالیسیلیک و اسیدهای آمینه.

ویتامین ها: حاوی ویتامین های A (بتا کاروتن)، C و E است که آنتی اکسیدان هستند. همچنین حاوی ویتامین B12، اسید فولیک و کولین است. آنتی اکسیدان رادیکال های آزاد را خنثی می کند.

آنزیم ها: حاوی 8 آنزیم آلیاز، آلکالین فسفاتاز، آمیلاز، برادی کیناز، کربوکسی پپتیداز، کاتالاز، سلولاز، لیپاز و پراکسیداز است.

آلوئه ورا

برادی کیناز در صورت استفاده موضعی روی پوست به کاهش التهاب بیش از حد کمک می کند، در حالی که برخی دیگر به تجزیه قندها و چربی ها کمک می کنند.

مواد معدنی: کلسیم، کروم، مس، سلنیوم، منیزیم، منگنز، پتاسیم، سدیم و روی را تامین می کند.

آنها برای عملکرد مناسب سیستم های آنزیمی مختلف در مسیرهای متابولیک مختلف ضروری هستند و تعداد کمی آنتی اکسیدان هستند.

قندها: مونوساکاریدها و پلی ساکاریدها: را فراهم می کند. اینها از لایه موسیلاژ گیاه به دست می آیند و به عنوان موکوپلی ساکارید شناخته می شوند.

برجسته ترین مونوساکارید مانوز-6-فسفات است و رایج ترین پلی ساکاریدها گلوکومانان نامیده می شوند. آسمنان، یک گلوکومانان برجسته نیز یافت شده است.

اخیراً یک گلیکوپروتئین با خواص ضد حساسیت به نام آلپروژن و ترکیب ضدالتهابی جدید به نام C-glucosyl chromone از ژل آلوئه ورا جدا شده است.

آنتراکینون ها: 12 آنتراکینون را فراهم می کند که ترکیبات فنلی هستند که به طور سنتی به عنوان ملین شناخته می شوند. آلوئین و امودین به عنوان ضد درد، ضد باکتری و ضد ویروس عمل می کنند.

اسیدهای چرب: 4 استروئید گیاهی را فراهم می کند. کلسترول، کامپسترول، بتا سیزوسترول و لوپئول. همه اینها دارای اثر ضد التهابی هستند و لوپئول همچنین دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد درد است.

هورمون ها: اکسین ها و جیبرلین ها که به بهبود زخم کمک می کنند و دارای اثر ضد التهابی هستند.

سایرین: 20 مورد از 22 اسید آمینه مورد نیاز انسان و 7 مورد از 8 اسید آمینه ضروری را فراهم می کند.

همچنین حاوی اسید سالیسیلیک است که دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است.

لیگنین، یک ماده بی اثر، هنگامی که در آماده سازی موضعی قرار می گیرد، اثر نفوذ سایر مواد را در پوست افزایش می دهد.

ساپونین ها که مواد صابونی هستند حدود 3 درصد ژل را تشکیل می دهند و خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی دارند.