شاخه نبات کیلویی میتواند از ابتلا به بیماری آلزایمر پیشگیری کند!

مصرف شاخه نبات کیلویی به غیر از طعم فوق العاده اش، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

مطالعه ای که توسط دانشمندان دانشکده پزشکی هاروارد انجام شد نشان داد که خوردن یک وعده شکلات در روز خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.

مطالعات دیگر نشان می دهد که شکلات باعث بهبود خلق و خو، جریان خون و کاهش فشار خون می شود.

در این روز مادر، ما بهترین خوراکی‌ها و شکلات‌ها را در فیلادلفیا با هم ترکیب کرده‌ایم که تضمین شده است که مادر شما را بسیار خاص و قدردانی کند.

سال جدید در راه است و مانند بسیاری از مردم، شما نیز ممکن است به ورق زدن برگ جدیدی فکر کنید.

نبات

هر روز صبح ساعت 6 بیدار می شوید تا چند مایل بدوید. ترک قهوه یا سیگار. یا شاید حتی بهتر.

به آن می گوییم: آیا شکلات تلخ ما، شهرستان باکس را امتحان کرده اید؟

ما آن را برای اذیت کردن شما نمی‌خواهیم. واقعیت این است که شکلات تلخ فواید بی شماری برای سلامتی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آیا هوس شکلات تلخ دارید، شهرستان باکس؟ در مورد شیرینی خود احساس گناه نکنید. شکلات تلخ در واقع برای شما مفید است، حداقل در حد اعتدال. در اینجا فقط چند مورد از فواید آن برای سلامتی آورده شده است.

به بسیاری از چیزها، از جلبک دریایی و کلم پیچ گرفته تا زغال اخته و دانه های چیا، برچسب “ابر غذاها” داده شده است. چرا شکلات را به این لیست اضافه نمی کنید؟

ما نمی گوییم که باید جایگزین میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی شما شود، اما تعدادی از مطالعات نشان داده اند که خوردن شکلات می تواند فوایدی برای سلامتی داشته باشد، از کاهش فشار خون گرفته تا نوزادان شادتر.

اگرچه آب نبات ها متعلق به گذشته است، زیرا امروزه کودکان به جای اینکه طعم آب نبات های خوشمزه را بچشند، تمایل به تهیه پوکمون دارند.

اما با این حال آنها غذایی هستند که هیچ کس نمی تواند در برابر آن مقاومت کند! برخلاف این باور که آب نبات به دلیل داشتن قند زیاد ممکن است مضر باشد، فوایدی دارد که هیچ تبلیغی نمی تواند به اندازه کافی شما را درک کند.

هنگامی که یک آب نبات را در دهان خود می ریزید، ممکن است بالا بیایید، که منجر به آن شادی گذرا می شود که از یک سیگار یا یک پوکمون به دست نمی آورید! بیایید قبل از اینکه از یک قطعه لذت ببرید، فواید آب نبات را به طور کامل تشریح کنیم!