شوینده صورت لانکوم رنگ پوست سیاه پوستی را سفید نمود!

با گذشت زمان ممکن است پوست درخشندگی طبیعی خود را از دست بدهد و مستعد علائم پیری زودرس شود.

اگر به طور منظم از شوینده صورت لانکوم استفاده کنید، می توان بر درخشندگی و پاکی صورت افزود که اینها دلایل معتبری هستند که چرا باید از مزایای شستشوی صورت استفاده کنید که برای پوست با بافت خشن مردانه طراحی شده است.

چرا صابون نمی تواند جایگزین شستشوی صورت شود؟

شوینده

صابون های نواری PH بالاتری نسبت به پوست دارند و به سمت قلیایی حرکت می کنند و در حالی که ممکن است با تبانی با ذرات روغن، پوست را از آلودگی و کثیفی پاک کنند، همچنین ممکن است رطوبت طبیعی پوست را از بین ببرند و سلول ها را خشک تر کنند.

متخصصان مراقبت از پوست حتی هشدار می دهند که استفاده مداوم از نوارهای صابون برای تمیز کردن پوست صورت می تواند آن را قرمز و ملتهب کند.

 

بیایید با بسیاری از کاربردهای بالقوه شستشوی صورت برای پوست مردان آشنا شویم:

1. صورت را تمیز می کند
پاکسازی اولین قدم در نردبان CTM است و به از بین بردن کثیفی، آلاینده ها و کثیفی که آب به تنهایی قادر به جارو کردن آنها نیست کمک می کند و یک شستشوی خوب صورت همچنین تولید سبوم اضافی در پوست را تنظیم می کند و به همین دلیل است که متخصصان مراقبت از پوست استفاده از شستشوی صورت را برای مراقبت‌های روتین صبح و شب برای از بین بردن گرد و غبار و کثیفی بدون دردسر توصیه می‌کنند.

2. پوست را آبرسانی می کند
هیدراتاسیون برای مرطوب کردن سلول های پوست و بهبود توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری است و هر چه پوست شما مرطوب تر باشد، جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد و پاک‌کننده‌های صورت با مواد مغذی، آبرسانی به پوست بی‌جان را فراهم کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

استفاده از فواید شستشوی صورت برای پوست های خشک، رطوبت و آبرسانی عمیقی به سلول های پوست می دهد و به حفظ pH طبیعی پوست نیز کمک می کند.