شیره انگور امسال ملایر توانست در کتاب گینس ثبت شود

اگر از انگور سفید نیز استفاده می‌کنید، حتماً باید مقداری از آب یا غلیظ آن را تهیه کنید تا از مزایای آن استفاده کنید و امروز، ما نشان خواهیم داد که چرا انتخاب شیره انگور امسال ملایر گزینه ارجح است و وجه تمایز اولیه آنها یکی از طعم و مزه است.

انگور سفید دارای طعمی است که کمی اسیدی توصیف می شود، در حالی که انگور قرمز یا سبز طعم شیرینی دارد و از نظر محتوای تغذیه ای، مواد معدنی و ویتامین ها، به سختی هیچ تمایز قابل تشخیصی بین این دو وجود دارد.

اکثر انواع انگور از آب تشکیل شده است و نسبت به سایر میوه ها دارای مقدار مناسبی فروکتوز هستند و هر چه میزان شیرینی بالاتر باشد، میزان فروکتوز موجود بیشتر است و با وجود این، این یک انتخاب عالی برای یک میان وعده سالم است زیرا وقتی در دوزهای کوچک مصرف شود تقریباً چربی کمی دارد.

شیره انگور امسال ملایر

در نتیجه مستقیم این، طعم آب انگور سفید بدون شک از طعم انگور قرمز قابل تشخیص است و انگور سرشار از مواد شیمیایی گیاهی مفید از جمله رسوراترول و سایر ترکیبات پلی فنولی (OPC) (پروانتوسیانیدین های الیگومری) است.

از آنجایی که این مواد آنتی اکسیدان هستند، از سلول های بدن ما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند و به عنوان یک مثال، آنها محافظت در برابر آسیب عروقی را ارائه می دهند و ممکن است به جلوگیری از بیماری قلبی عروقی کمک کنند.

از آنجایی که رنگدانه آبی تیره (آنتوسیانین) به عنوان یک پاک کننده قوی رادیکال ها عمل می کند، انواع قرمز و آبی انگور آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به انگور سفید دارد و این یک راه دیگر است که در آن می توان از رنگ انگور برای تمایز بین انواع استفاده کرد.

اگر می خواهید برای سلامتی خود تلاش بیشتری کنید، ممکن است بخواهید به خوردن انگور قرمز یا آبی فکر کنید و  از طرف دیگر، پوست و دانه انگور قرمز دارای غلظت بالایی از آنتی اکسیدان های مفید رسوراترول و پروآنتوسیانیدین های الیگومری (OPC) هستند.