شیشه لاکوبل بین کابینتی که موجب آشنایی دو زوج تایلندی شد

برای ایمنی بیشتر، شیشه سکوریت آشپزخانه در برابر ضربه و دمای بالا (تا 200 درجه) مقاوم تر است.

شیشه لاکی را می توان به صورت مکانیکی در یک تخفیف ثابت کرد.

پپش از بررسی سازگاری چسب با لاک قابل چسباندن است.
دیوارهای داخلی رو به رو (به عنوان مثال آشپزخانه اسپلش بک) و مبلمان قابل استفاده می باشد.

بک اسپلش بک جذاب آشپزخانه ساخته شده از شیشه لاکوبل در رنگ آبی وینتیج اصلی برای سلیقه های مشخص است.

اسپلش بک آشپزخانه ساخته شده از شیشه Lacobel به سادگی چشم نوازی می کند، به خصوص وقتی صحبت از این رنگ اصلی باشد.

با این بیانیه طراحی در رنگ آبی قدیمی، می‌توانید در کمترین زمان به آشپزخانه‌های قدیمی‌تر جلوه‌ای جدید، تازه و منحصر به فرد بدهید.
بهداشت و سهولت مراقبت در آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اینجاست که یک اسپلش بک آشپزخانه ساخته شده از شیشه Lacobel به وضوح امتیاز می گیرد.

شیشه لاکوبل بین کابینتی

به دلیل پردازش و نصب بدون درز، محافظ پاشش به راحتی تمیز می شود و هیچ درزی وجود ندارد که کثیفی، چربی و رطوبت در آن ته نشین شود.

برای اینکه دیوار عقب شیشه ای شیک واقعاً خودش را پیدا کند، البته باید دقیقاً در آشپزخانه شما قرار بگیرد به همین دلیل ما اسپلش بک آشپزخانه را دقیقا مطابق مشخصات شما برش دادیم. به سادگی تمام ابعاد مورد نظر را در پیکربندی آنلاین وارد کنید.

شما می توانید ابعادی بین 200 میلی متر تا 2500 میلی متر را هم در ارتفاع و هم در عرض وارد کنید.شیشه لاکی عمدتاً به عنوان پاشش پشتی، آبپاش آشپزخانه یا به عنوان روکش دیوار در حمام استفاده می شود. این شیشه همچنین به طور مداوم به عنوان یک سطح ذخیره سازی استفاده می شود.

لاکوبل یک شیشه شناور صنعتی است که پشت آن با یک لاک با کیفیت بالا پوشانده شده است. در جلو، Lacobel با زیبایی “براق” تحت تاثیر قرار می دهد. 20 رنگ مد روز باعث ایجاد یک پالت رنگی جذاب و امروزی می شود