فوم سقفی در یاسوج رتبه اول در دنیا را کسب نمود!

رتبه بندی جذب صدای کاشی سقف در امواج آلفا نمایش داده می شود. سپس برای سهولت استفاده در مقیاس رتبه بندی دسته بندی می شوند. البته، برای اکثر بخش‌های آموزشی، بودجه‌ها تأثیر زیادی بر انتخاب محصولات برای نوسازی کلاس‌ها دارند.

خوشبختانه با توجه به سال ها تجربه در ارائه فوم سقفی در یاسوج برای این صنعت، ما می توانیم بدون توجه به بودجه شما راه حل های موثری را پیشنهاد دهیم. همچنین ممکن است بتوانیم مارک دیگری از کاشی سقفی را که ممکن است در نظر نگرفته‌اید به شما اطلاع دهیم که می‌تواند به همان خوبی اما با هزینه کمتری کار کند.

اگر آکوستیک در ابتدای ساخت نوسازی جدید در نظر گرفته شود، هزینه آن می تواند تا 0.5% از کل هزینه ساختمان کم باشد، در حالی که اگر بهبودهای صوتی پس از اتمام پروژه مورد نیاز باشد، هزینه به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود.

فوم

استفاده از رنگ در مدارس و بخش آموزشی به طور کلی بسیار مهم است، زیرا می تواند به دانش آموزان کمک کند تا تمرکز کنند، احساس مثبت کنند و حتی بهره وری را افزایش دهند. ما طیف وسیعی از کاشی‌های سقفی رنگی را ارائه می‌دهیم، پس چرا پرس و جو نکنید و رنگی به کلاس خود اضافه نکنید.

چه به دنبال کاشی سقفی برای سالن ورزشی، کلاس درس، اتاق مشترک، استخر مدرسه یا آزمایشگاه علمی باشید، با طیف وسیعی از محصولات و سال ها تجربه ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که مدرسه، کالج یا دانشگاه شما بهترین محصول را با بهترین قیمت دریافت می کند. . تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم.

یکی از مهمترین اولویت ها برای همه کشورهای دارای دارایی فراتر از دایره قطب شمال است و سرزمین های واقع در مناطق دائمی منجمد توسعه فناوری های خاص ساخت و ساز و سیستم های. شرایط مورد نیاز توسط سیستم های عایق مبتنی بر پوسته های عایق بدون درز برآورده می شود.

ساخته شده از فوم پلی اتیلن بررسی استحکام و خواص عملکرد پلی اتیلن فوم و ترکیب پذیری آن طبق روش های استاندارد و با استفاده از روش های انجام شد طراحی تجربی و پردازش تحلیلی نتایج. تغییر در خواص مواد در دماهای منفی بر اساس نتایج آزمایشات آب و هوایی و به دنبال آن تعیین شد.