لامپ چراغ ترمز 207 که موجب تعجیل آمبولانس شد

وسایل نقلیه اضطراری به روشنایی نیاز دارند تا به سایر وسایل نقلیه و عابرین پیاده هشدار دهند که در حال نزدیک شدن هستند و لامپ چراغ ترمز 207 راه را برای وسایل نقلیه اورژانس باز می‌کنند، آنها را در چشم مردم مشروع می‌سازد و به هر کسی از مجرمان گرفته تا منتظر مراقبت‌های پزشکی نشان می‌دهد که در حال حرکت هستند.

چراغ های استروبوسکوپی LED گزینه ای کارآمد و قدرتمند برای وسایل نقلیه اورژانسی از جمله ماشین های پلیس و آمبولانس ها ارائه می دهد و آنها مزایای بسیار خوبی نسبت به سایر گزینه های روشنایی وسایل نقلیه اضطراری دارند و آنها شامل بهره وری انرژی، دوام و طول عمر بیشتر نسبت به گزینه های سنتی تر موجود هستند.

لامپ چراغ ترمز 207

ال ای دی ها در بسیاری از محیط ها برای تامین نور ماندگارتر از لامپ های سنتی استفاده می شوند و بسیاری از مردم از آن ها در خانه ها و مشاغل خود استفاده می کنند تا نتایج بهتری بگیرند و در هزینه خود صرفه جویی کنند.

از آنجایی که LED ها نسبت به سایر انواع روشنایی عمر طولانی تری دارند، نیازی به تعویض مکرر ندارند و عمر طولانی تر LED ها به این معنی است که تعمیر و نگهداری کمتری مورد نیاز است، خواه تعویض یک لامپ یا تعویض کل واحد روشنایی در زمانی که نور دیگر کار نمی کند. ضایعات و هزینه ها را کاهش می دهد و ده ها هزار ساعت زمان اجرا را فراهم می کند و بسیاری از چراغ‌های ما، مانند مینی چراغ‌های ما، بیش از 100000 ساعت رتبه‌بندی می‌شوند!

چراغ های LED علاوه بر طول عمر بیشتر، بهره وری انرژی بسیار خوبی نیز ارائه می دهند و آنها نسبت به انواع لامپ های سنتی تر گزینه سازگار با محیط زیست هستند و 75٪ انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای و حدود 60٪ کمتر از لامپ های فلاش زنون مصرف می کنند.

این راندمان انرژی بالاتر کمک می کند تا بارق های LED به گزینه ای مقرون به صرفه تر تبدیل شوند و این خبر خوبی برای ارائه دهندگان خدمات اضطراری است، زیرا تخصیص بودجه آنها اغلب به تفکر خلاقانه نیاز دارد.