ماکارونی 700 گرمی که میتوان در آبگوشت از آن استفاده کرد!

ماکارونی ۷۰۰ گرمی را می‌توان به‌عنوان ماکارونی کارخانه‌ای نیز تعریف کرد، زیرا معمولاً در مقادیر زیادی تولید می‌شود که نیاز به ماشین‌های بزرگ با قابلیت‌های پردازش برتر برای تولید دارد. ماکارونی خشک عمدتاً به نقاط دورتر ارسال می شود و ماندگاری طولانی تری دارد.

مواد لازم برای تهیه ماکارونی خشک شامل آرد سمولینا و آب است. تخم مرغ را می توان برای طعم و غنای آن اضافه کرد، اما برای تهیه ماکارونی خشک نیازی به آن نیست. برخلاف ماکارونی تازه، ماکارونی خشک شده باید چند روز در دمای پایین خشک شود تا تمام رطوبت آن تبخیر شود و برای مدت طولانی تری نگهداری شود.

ماکارونی

پاستاهای خشک شده به بهترین وجه در غذاهای مقوی مانند سس راگو، سوپ، و کاسرول سرو می شوند. پس از پخته شدن، ماکارونی خشک معمولاً به دو برابر اندازه اصلی خود می رسد. بنابراین، تقریباً 0.5 کیلوگرم ماکارونی خشک برای چهار نفر سرو می شود.

پاستا معمولاً با نوعی سس سرو می شود. سس و نوع پاستا معمولاً بر اساس قوام و سهولت خوردن با هم مطابقت دارند. در پخت و پز شمال ایتالیا از سس گوجه فرنگی، سیر و سبزی کمتر استفاده می شود و سس سفید رایج تر است. با این حال، غذاهای ایتالیایی به بهترین وجه توسط مناطق مختلف شناسایی می شوند.

غذاهای پاستا با استفاده سبک تر از گوجه فرنگی در ترنتینو-آلتو آدیجه و امیلیا رومانیا یافت می شود. در بولونیا، سس بولونیز بر پایه گوشت حاوی مقدار کمی کنسانتره گوجه فرنگی و سس سبز رنگی به نام پستو از جنوا است. در ایتالیای مرکزی سس هایی مانند سس گوجه فرنگی، آمتریسیانا، آرابیاتا و کاربونارا بر پایه تخم مرغ وجود دارد.

پاستا را می توان در آبگوشت (پاستینا، یا ماکارونی پر شده مانند تورتلینی، کپلتی و آگنولینی) یا در سوپ سبزیجات، معمولاً مینسترون یا سوپ لوبیا (پاستا و فاجیولی) سرو کرد.