مایع دستشویی پمپی اوه که فردی را از نابینایی نجات داد!

این اقدامات و آموزش در مورد میکروب ها باید در هر مرحله از زندگی اتفاق بیفتد. این کار با زنان باردار و شرکای آنها، گروه های والدین و نوزادان، مهدکودک ها، محیط های یادگیری اولیه، مدارس و محل کار شروع می شود.

مایع دستشویی پمپی اوه باید در مدارس ارائه شود. اکثر برنامه های سال های اولیه صابون ارائه می دهند و در مدارس مستقل و کاتولیک استاندارد است. اما برخی از مردم ممکن است از شنیدن این که این موضوع در همه مدارس دولتی در تمام حوزه های قضایی استرالیا صدق نمی کند شوکه شوند.

به نظر می رسد وضعیت بین مدارس شهر و مدارس از راه دور متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از مدارس ابتدایی در پرث ممکن است صابون ارائه دهند، اما برخی دیگر در استرالیای غربی از راه دور ممکن است این کار را انجام ندهند، زیرا این امر به هر مدیر بستگی دارد.

مایع

استاندارد طلایی ویکتوریا با خط مشی بهداشت شخصی است که ارائه صابون در مدارس را مشخص می کند. ما چندین سال با اداره آموزش و بهداشت منطقه شمالی کار کرده ایم و آنها از تهیه صابون حمایت و تشویق می کنند.

با این حال، پس از بررسی با سایر ایالت‌ها و بررسی سیاست‌های آنها برای مقایسه، نتوانستیم به ارائه صابون در WA، NSW و SA اشاره کنیم.

اگر در مورد کاهش شیوع انواع عفونت ها، از جمله COVID-19 جدی هستیم، باید در مورد نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز واقعی باشیم. ما باید در مورد میکروب ها و بهترین راه های جلوگیری از انتشار آنها بیاموزیم.

ما طی چندین سال در مورد تهیه صابون با وزیران و ادارات آموزش و پرورش تماس گرفته‌ایم. در برخی موارد به «سبد خیلی سخت» تنزل داده شده است یا توضیح داده شده است که مدارس مستقل هستند و این به عهده مدیر است.

ما فکر نمی کنیم این به اندازه کافی خوب باشد. وزرای آموزش و پرورش باید به دانش‌آموزان، معلمان، کارکنان پشتیبانی و بازدیدکنندگان تجهیزاتی برای رعایت بهداشت، از جمله صابون و یادآوری در مورد شستن مکرر دست‌ها ارائه کنند.

آیا می توانیم تا سال 2020 فاصله بین نابینایی را کم کنیم؟
ادامه مطلب
ما نیز چهره هایی را به این اضافه می کنیم.

به عنوان بخشی از بهداشت بومی چشم در دانشگاه ملبورن، ما بیش از 10 سال است که در قلمرو شمالی، استرالیای غربی و استرالیای جنوبی برای از بین بردن تراخم، یک بیماری چشمی قابل پیشگیری که در صورت عدم درمان می‌تواند منجر به نابینایی شود، کار کرده‌ایم.