مایع دستشویی پمپی اوه که میتواند عفونت را از بین ببرد !

اضطراب جامعه، نگرانی و انباشت انبار در پی COVID-19 خوشایند نبوده است. با این حال، یک نکته مثبت، تاکید مجدد بر بهداشت خوب و اینکه چگونه شستن دست ها با مایع دستشویی پمپی اوه می تواند به جلوگیری از گسترش میکروب ها کمک کند، است.

همه ما باید این مهارت مهم زندگی را هر روز یاد بگیریم و تمرین کنیم و نه فقط در زمان شیوع ویروس. از نظر اقدامات بهداشتی خوب، باید بدانیم که چه کار کنیم، دلیل آن را بفهمیم و در این مورد به ما یادآوری شود.

این پیام در مورد شیوع COVID-19 بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا عمل ساده شستن کامل دست‌ها با آب و صابون می‌تواند میکروب‌ها را از پوست پاک کند تا از انتقال آن جلوگیری کند. قبل از کووید-19 بسیاری از ما نمی دانستیم که شستن با صابون به مدت 20 ثانیه یا “طول دو روز تولدت مبارک” لازم است.

مایع

این به این دلیل است که صابون برای امولسیونی که ایجاد می کند و به شستن میکروب ها کمک می کند بسیار مهم است.

مقاله اخیر نیویورک تایمز توسط فریس جابر با این نقل قول به پایان می رسد:

صابون چیزی بیش از یک محافظ شخصی است. هنگامی که به درستی استفاده شود، بخشی از یک شبکه ایمنی عمومی می شود. در سطح مولکولی، صابون با شکستن اشیا کار می کند، اما در سطح جامعه، به حفظ همه چیز کمک می کند. دفعه بعد که انگیزه دور زدن سینک را داشتید این را به خاطر بسپارید: زندگی دیگران در دستان شماست.

با این حال صابون در همه مدارس دولتی استرالیا آنطور که باید داده نمی شود.

بهداشت خوب در خانه، محل کار یا مدرسه فواید بسیاری دارد و می تواند از شیوع انواع عفونت ها بکاهد. برای انجام این کار ما به “نرم افزار” و “سخت افزار” در محل نیاز داریم – این دانش و تجهیزات است.