واکس زدن و روش هایی که عمر محصولات چرمی را افزایش می دهد

مواردی که باید برای کالاهای چرمی خاص در نظر بگیرید
کفش. وقتی کفش‌های چرمی خود را نمی‌پوشید (واکس کاپشن چرم)، درختان کفش سرو را در آن‌ها نگه دارید. این شکل را حفظ می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و به طور طبیعی رطوبت/بوی اضافی را جذب می کند.

کفش‌های لباسی باید مرتب‌تر تمیز و جلا داده شوند.

چکمه های سبک کار یا پوشیدن روزمره به مراقبت زیادی نیاز ندارند، اما باید هر هفته پاک شوند (حتی دو بار در هفته اگر واقعاً هر روز پوشیده شوند) و هر 1 تا 6 ماه یکبار بسته به محل زندگی شما، زمان و زمان استفاده از آن، آن را تمیز کنید. سال، و ترجیحات شما، همانطور که در بالا در بخش نرم کننده ذکر شد.

کیف / کیف پول نگرانی اصلی شما در اینجا جلوگیری از پر کردن بیش از حد این موارد است. در مواقع خاص از وایتکس برای خشکاندن درخت استفاده می شود.

هنگامی که چرم بد شکل شود، دیگر به شکل اولیه خود باز نمی گردد (از این رو درختان کفش در کفش ها هستند).

کیف‌ها معمولاً به درمان کمتری نسبت به کفش نیاز دارند، فقط به این دلیل که در معرض ضرب و شتم مشابه کفش نیستند. با این حال، هنوز آنها را به طور منظم پاک کنید و هر 6 تا 12 ماه یکبار آن را تمیز کنید.

ژاکت. شبیه به کفش. پس از چند بار استفاده، آنها را پاک کنید و اگر به طور منظم استفاده می شوند، وایتکس اسید است یا باز بحثی مهم است که بار ها بررسی شده. هر 6 ماه یکبار آن ها را تمیز کنید. این واقعاً به ظاهر آیتم بستگی دارد.

اگر احساس می کنید خشک شده و ترک های کوچکی ظاهر می شود، کمی به آن توجه کنید. با کت های چرمی، اغلب می خواهید به آن احساس نرم و لطیف دست یابید، بنابراین ادامه دهید و از محصولات مبتنی بر لانولین استفاده کنید – آنتونیو سنتنو، مرد سبک AoM، صابون زین را توصیه می کند.

همچنین در نظر داشته باشید که کت های چرمی را سالی یک بار به طور حرفه ای تمیز کنید. وام خود اشتغالی بانک کشاورزی در واقع پاک کننده های مخصوص چرم در اکثر شهرهای بزرگ وجود دارد.

از آنجایی که کاپشن ها حاوی مقدار بیشتری چرم نسبت به سایر کالاها هستند، فضای مربع بیشتری وجود دارد که می توانید با آن هماهنگ شوید و احتمالاً چیزی را با تمیز کردن و تهویه مطبوع خود از دست خواهید داد.

 

  • منابع:
  1. How to Care for Leather
  • تبلیغات:
  1. انواع چرم و خواص
  2. کارگاه دفع زباله های شیمیایی چرم در مشهد؟!
  3. راز شیک پوش بودن با کمترین هزینه
  4. فوم های رنگ آمیزی مو در منزل