پالتو چرم و خز به جوایز المپیک زمستانی اضافه شد!

تعداد کمی از لباس‌های مردانه به اندازه یک پالتو چرم و خز با نگرش، میراث یا مردانگی بدون فیلتر عرضه می‌شوند. این کاپشن چرمی که مترادف با پانک‌ها و خلبان‌ها، موتورسیکلت‌ها و مارلون براندو است، یک لباس مردانه با سطح تستوسترون بالا است، اما همچنین یک لباس کلاسیک به‌طور شگفت‌آوری همه‌کاره است. هیچ کمد لباسی که به خوبی ویرایش شده باشد بدون آن کامل نمی شود.

مردان از زمانی که بند انگشتان ما از کف پوشیدن خودداری کردند، پوست می پوشیدند، اما بهترین ژاکت چرمی که امروزه می شناسیم در اوایل دهه 1900 مورد توجه قرار گرفت. ژاکت های چرمی قهوه ای توسط هوانوردان اولیه و ارتش، به ویژه نیروی هوایی آلمان در جنگ جهانی اول استفاده می شد.

اولین سبک ظاهری معاصر در سال 1928 وارد شد. یک سازنده بارانی منهتن، ایروینگ شات، یک ژاکت موتورسیکلت برای هارلی دیویدسون طراحی کرد.

پالتو چرم

این ژاکت چرمی که به نام سیگار مورد علاقه او “Perfecto” نامیده می شود، برای محافظت از سواران در برابر عوامل و حوادث ساخته شده است. در طول جنگ جهانی دوم، ژاکت پرواز به بمب افکن معروف شد و به دلیل گرمای آن که برای پوشیدن در کابین باز طراحی شده بود، مورد توجه قرار گرفت.

از آن زمان تا کنون، ژاکت‌های چرمی در همه جا ظاهر شده‌اند، از فیلم فرقه‌ای گرفته تا پشت‌ها. این موضوع استاندارد برای افراد بدجنس، رذل و نمادهای جنسی است.

امروزه، احتمالاً این لباس یکی از گران‌ترین اضافات به کمد لباس خواهد بود، بنابراین بدون سرنخ یک شورشی نباشید – خریدی زیرکانه داشته باشید.

اگر به هیچ دلیل دیگری، یک کت چرمی خوب یکی از معدود روابط طولانی مدتی است که در مد خواهید داشت. آنها ساخته شده اند تا دوام داشته باشند، مانند شما پیر شوند و با موارد بیشتری از آنچه انتظار دارید جفت شوند. بنابراین، اگر دنی زوکو را یک نماد استایل نمی‌دانید، خوب است – راه‌های دیگری برای پوشیدن آن وجود دارد که شامل شلوار چرمی نمی‌شود.

  • منابع:
  1. 12 BEST LEATHER JACKETS FOR MEN – TOP BRANDS & STYLES 2022