چند ایده برای استفاده از گل رز سیاه

علاوه بر معنی ترجمه گسترده رز مشکی، می توان رز سیاه را فقط به این دلیل که ظرافت آن را دوست دارید به آن هدیه داد. داشتن این گل رز در دسته گل ها قطعاً می تواند شهرت رزهای بسیار پنیری یا معمولی را از بین ببرد. دسته گل های رز سیاه منحصر به فرد، مدرن و خیره کننده به نظر می رسند.

می توانید آن را با روبان های طلایی لباس بلوچی، آبدار، گل های خشک و فضای سبز روستایی ترکیب کنید. در اینجا چند ایده برای استفاده از گل رز سیاه در یک دسته گل یا چیدمان وجود دارد:

جعبه گل رز سیاه
جعبه گل یکی از محبوب ترین گل آرایی هاست که وقتی از جعبه هدیه استفاده می کنید و آن را پر از گل می کنید. جعبه گل رز تمام مشکی می تواند انتخاب مناسبی برای ارسال به عنوان عزا باشد.

از یک جعبه کادویی کاملا مشکی به شکل قلب استفاده کنید و لهجه هایی مانند روبان سفید و کارت هدیه تک رنگ رنگ موی لاکچری به خوبی به آن اضافه کنید.

دسته گل عروسی گوتیک
هنگامی که یک جشن عروسی با تم گوتیک دارید، تنها انتخاب عالی استفاده از گل رز سیاه به عنوان دسته گل عروسی است. آن را ساده کنید و روی جزئیات تمرکز کنید.

از یک دسته گل رز سیاه استفاده کنید و ساقه گل را کاملا با یک روبان مشکی بپیچید. مقداری توری مروارید یا سفید را در ساقه پیچیده شده سیاه اضافه کنید تا برجسته شود.

دسته گل با تم طلای مشکی
گاهی اوقات می خواهیم به مناسبت های شادی مانند شغل جدید، سالگرد ازدواج طلایی، خانه جدید یا رویدادهای دیگر یک دسته گل رز سیاه بدهیم. استفاده از گل رز سیاه برای این نوع دسته گل ممکن است خیلی بد به نظر برسد، بنابراین سعی کنید آن را با طلا ترکیب کنید.

مقداری شکلات بسته بندی شده با کاغذ طلایی روی دسته گل با یک رز سیاه بزرگ قرار دهید، آن را با کاغذ بسته بندی مشکی و طلایی دوبار بپیچید و یک روبان طلایی نیز اضافه کنید. ناگهان دسته گل و رب انار نه تنها پر زرق و برق بلکه در عین حال زیبا نیز به نظر می رسد.

دسته گل متضاد رنگ
همانطور که در مد گفته شد، مشکی با هر رنگ دیگری به خوبی ست می شود. این کار را در دسته گل انجام می دهد. اگر نمی خواهید روی رز سیاه تمرکز کنید، از گل رز سیاه به عنوان لهجه ای برای دسته گل متضاد با تم رنگ استفاده کنید.

آن را با یک دسته گل با تم بنفش ترکیب کنید، رنگ گل های دیگر را تکمیل می کند. آن را با یک دسته گل رز قرمز ترکیب کنید، جلوه ای مرموز به آن اضافه می کند.

 

  • منابع:
  1. Black Rose Flower Meaning and When to Use It
  • تبلیغات:
  1. راه های طلایی و شگفت انگیز برای کسب درآمد میلیونی در منزل!
  2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  3. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  4. خوردن کیک در کافی شاپ ها ممنوع اعلام شد