کفش فوتبال سالنی باعث پیشرفت بسیار زیاد ورزشکار معروف شد!

پوشیدن کفش مناسب صرف نظر از اینکه چه ورزشی انجام می دهید مهم است.

اما در مورد فوتبال، پوشیدن کفش فوتبال سالنی مناسب نه تنها به سبک بازی شما، بلکه به سطح نیز بستگی دارد.

برای آشنایی با ویژگی‌های مهم کفش‌های فوتبال داخلی، و بهترین کفش‌های فوتبال داخلی نایک برای ارتقای سطح بازی خود، ادامه مطلب را بخوانید.

واضح‌ترین تفاوت بین کفش‌های فوتبال داخلی و خارجی این است که کفش‌های فوتبال در فضای باز دارای میخ‌هایی روی زیره هستند، در حالی که کفش‌های فوتبال داخلی دارای زیره‌های لاستیکی بافت‌دار هستند تا حداکثر کشش را برای سطوح سخت فراهم کنند.

کفش

برای انطباق با نیازهای بازی فوتبال داخل سالن، زیره کفش های فوتبال داخل سالن با گیره های بیرونی شما متفاوت است.

مت وسلز، مدیر کل ورزش های داخل سالن کاسکید و عضو انجمن ورزش های سرپوشیده ایالات متحده، گفت: “بیشتر بازیکنان یک زیره مصنوعی را دوست دارند زیرا می تواند چسبندگی شما را بر روی توپ افزایش دهد.”

او گفت که فوتبال داخل سالن حتی نسبت به همتای خود در فضای باز نیاز به حرکت سریعتر با پا دارد و کنترل دقیق توپ بسیار مهم است.

یکی دیگر از معیارهای مهم برای پیدا کردن بهترین کفش فوتبال داخل سالن برای شما؟ سبک بازی خود را مشخص کنید این که شما یک مهاجم باشید یا مدافع، نقش مهمی در کمک به تعیین کفشی که باید بپوشید، ایفا می کند.

وسلز گفت، برای مثال، مهاجمان باید به دنبال کفش‌هایی با سطح ضربه‌ای شفاف باشند که لمس خام روی توپ و تناسب مناسبی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند به طور موثر در مقابل مدافعان مانور دهید و به اهداف ضربه بزنید.

از سوی دیگر، بازیکنان دفاعی ممکن است از کفش‌هایی بهره ببرند که رویه‌های محکمی دارند و به محافظت از پاهای آن‌ها کمک می‌کند و زیره‌ای محکم برای کنترل توپ و در عین حال به حداکثر رساندن چابکی به شما کمک می‌کند.