کفش کار ایمنی کاوه که به شکل توپ جام جهانی قطر است.

انبارها می توانند مکان های خطرناکی برای کار باشند، به خصوص زمانی که صحبت از بلند کردن اجسام سنگین و سقوط از قفسه های بلند باشد و جفت کفش نامناسب شما را در برابر نیروی چیزی که افتاده، له شده و منجر به صدمات جدی کند که ما کفش کار ایمنی کاوه یک پینشنهاد ویژه می دانیم.

شما به کفش های ایمنی نیاز دارید که با سرهای محافظ طراحی شده باشند که نیروی ضربه را جذب کرده و انگشتان پا را ایمن نگه دارند و هیچ چیز بدتر از این نیست که نیم ساعت در یک شیفت طولانی در انبار باشید و در حال حاضر با تاول یا درد مفاصل دست و پنجه نرم کنید و همکاران شما که کفش ایمنی می پوشند، پس از یک شیفت کامل، هیچ نشانه ای از درد نشان نمی دهند، وقتی یکی تازه شروع به کار می کند اهمیتی ندارد.

کفش کار ایمنی کاوه

کفش های ایمنی انبار را تغییر دهید و متوجه خواهید شد که از شیفت کاری خود بیشتر لذت می برید زیرا راحت، محافظت شده و همیشه روی پای خود هستید.

نقش شما در انبار هر چه باشد، کفش های ایمنی مناسب شما وجود دارد و Dolce81 ضد سوراخ، مقاوم در برابر لغزش است و گواهینامه های ایمنی را از تنظیم کننده های اتحادیه اروپا دریافت کرده است و Elevete81 دارای یک پنجه فولادی، زیره مخروطی است و در برابر آب مقاوم است – مناسب برای افرادی که مجبور به کار در فضای باز هستند.

کفش ایمنی محافظ برای اطمینان از ایمنی و سلامت پا در حین کار ضروری است و این دانش عمومی است که چکمه ها و کفش های پنجه فولادی از پاهای شما محافظت می کنند، به پیشگیری از آسیب کمک می کنند و شدت آسیب هایی که ممکن است در محل کار رخ دهد را کاهش می دهند و طبق گفته شورای ملی ایمنی، از هر چهار قربانی آسیب های ناشی از کار، یک نفر هیچ نوع کفش یا چکمه ایمنی نمی پوشد و سه نفر باقی مانده یا نسبت به این موضوع بسیار بی تفاوت هستند یا به طور کلی از مزایای کفش های محافظ بی اطلاع هستند.